تاریخ انتشار: جمعه 1402/12/11 - 15:13
کد خبر: 497871

پرونده ویژه بررسی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی «شماره بیست و دو»؛

کارنامه عملکرد نمایندگان بوشهر/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

کارنامه عملکرد نمایندگان بوشهر/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم استان بوشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای‌گیری‌ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آرا shafanama.ir است.

در ابتدا ضمن معرفی اسامی نمایندگان راه‌یافته دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از استان بوشهر، نمایندگانی که در سامانه شفافیت عضویت دارند بررسی خواهد شد، افرادی که در گزارش عملکرد و شمول بررسی‌های انجام شده در این گزارش نامبرده نشده‌اند و حضور ندارند، در سامانه فوق الذکر عضویت ندارند.

رتبه‌بندی نمایندگان

غلامحسین کرمی نماینده شهر دشتی (استان بوشهر) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد غلامحسین کرمی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 88 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 12 درصد نیز حضور نداشته‌اند. کرمی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1807 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1275 رای موافق، 261 رای مخالف و 73 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 198 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 47 در بین نمایندگان


ابراهیم رضایی نماینده شهر دشتستان (استان بوشهر) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد ابراهیم رضایی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 80 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 20 درصد نیز حضور نداشته‌اند. رضایی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1628 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1133 رای موافق، 343 رای مخالف و 13 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 139 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 67 در بین نمایندگان


عبدالکریم جمیری نماینده شهر بوشهر (استان بوشهر) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1888 مورد عملکرد عبدالکریم جمیری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 89 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 11 درصد نیز حضور نداشته‌اند. جمیری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1679 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 985 رای موافق، 367 رای مخالف و 38 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 289 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 82 در بین نمایندگان


موسی احمدی نماینده شهر دیر (استان بوشهر) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1888 مورد عملکرد موسی احمدی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 67 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 33 درصد نیز حضور نداشته‌اند. احمدی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1260 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 840 رای موافق، 192 رای مخالف و 11 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 217 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 153 در بین نمایندگان


گزارش از عرفان عباسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top